POMUSZCIE MAM TO ZADANE NA JUTRO ZNOWU DOSTANE 1

ZAD 1 NA DZIAŁCE O POLU POWIERZCHNI RÓWNYM 4 ARY WYBUDOWANO DOM, KTÓRY ZAJMUJE POWIERZCHNIĘ 80 M2 JAKĄ CZĘŚĆ POWIERZCHNI DZIAŁKI ZAJMUJE TEN DOM.
ZAD 2 DZIAŁKA O POLU POWIERZCHNI RÓWNYM 4 ARY MA KSZTAŁT KWADRATU. JAKĄ DŁUGOŚĆ MA OBWÓD TEJ DZIAŁKI?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T20:44:04+01:00
Zad.1
4 ary = 400m²
80 /400 = 1/5

Odp. Dom zajmuje 1/5 powierzchni działki.

zad.2
4 ary= 400m²
P = a²
a = √400
a= 20
Obw = 4*20 = 80m
Odp. Obwód działki wynosi 80m.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T20:44:35+01:00
1)4 ary = 400m2
80 /400 = 1/5

2)4 ary = 400m2
pierwiastek z 400 = 20
bok ma 20 m
1 5 1
2010-02-02T20:55:19+01:00
1) 4a=400m²
80m²:400m²=0,2-1/5-20%
odp.dom zajmuje 1/5(20%) działki

2)pole działki =4a=400m²
P=a²
400m²=a²
a²=400m²
a=√400
a=20m
obwód=4*20m
obwód=80m
odp.obwód działki wynosi 80m