Odpowiedzi

2010-02-02T20:44:10+01:00
Nie martw sie. Nastepnym razem na pewno bedzie lepiej. Nie przejmuj sie czyms takim! Pomoge ci sie nauczyc i dostaniesz 5 :)
2010-02-02T20:45:03+01:00
Chłopie nie łam się następnm razem będzie lepiej.Jeśli chcesz pomoge ci możemy się razem uczyć.To nie koniec świata ,ale muszisz pokazać że stać cię na więcej.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T20:50:16+01:00
Chciałam ci powiedzieć, że strasznie mi przykro z powodu twoich ocen z matematyki. Bardzo ci współczuje. Czy chciałbyś żebym ci pomogła poćwiczyć te zadania? Jestem pewna że dzięki temu twoje oceny mogłyby się poprawić. :)
1 5 1