Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T20:44:33+01:00
108 km - 3600 sekund
x km - 0.75 sekund

108 * 0.75 = 3600x

3600x = 81 / 3600
x = o,o2 km
1 1 1
2010-02-02T20:47:36+01:00
Czas reakcji kierowcy określamy na około 0,75 s. Jaką drogę przejedzie w tym czasie samochód jadący z prędkością 108 km/h?
30m/s jedzie samochod
30*0,75=22,5m
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T20:49:27+01:00
Dane:
t = 0,75s
v= 108km/h = 30m/s

Szukane:
s=?

v=s/t
s=v*t
s=30m/s * 0,75s
s=22,5m
1 5 1