Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T20:45:00+01:00
Wychodzac
Pokwitowawszy
trząsąc
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T20:45:08+01:00
1). /Wychodząc z domu/, spotkałem kolegę.
2)./Pokwitowawszy odbiór paczki/, wróciłem do domu.
3).Próbowałem trząsąc się z zimna /założyć czapkę/.
te w / / to podkreślone
2 3 2
2010-02-02T20:46:11+01:00
Wychodząc z domu
pokwitiwawszy odbiór paczki
trzęsąc się z zimna
1 1 1