1)Film Sami swoi w reżyserii Sylwestra Chęcińskiego zrealizowano w roku MCMLXVII,czyli w roku??
2)Graniastosłup i ostrosłup mają równe wysokości i jednakowe objętości.Pole podstawy ostrosłupa wynosi 18 dm kwadratowych.Pole podstawy graniastosłupa jest równe:Wiem że wyjdzie 6dm kwadratowych ale jak to obliczyc???

Pomocy ma to na jutro dam naj

3

Odpowiedzi

2010-02-02T20:50:29+01:00
2010-02-02T20:51:47+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T20:55:08+01:00
1. 1967 :D a drugie niestety nie pomogę :/