Napisać własne zdanie (inaczej zakończenie charakterystyki) o Danusi Jurandównie (Krzyżacy, Henryk Sienkiewicz).
min.3,4 zdania :)
TO NIE MA BYĆ CAŁA CHARAKTERYSTYKA I NIE KOPIOWAĆ Z INNYCH STRONEK BO JE PRZEGLĄDAŁAM I NIE MA NIC CIEKAWEGO !

2

Odpowiedzi

2010-02-02T20:59:26+01:00
Moim zdaniem Danusia Jurandówna była bardzo dobrą osobą. Lękliwa i nieśmiała, jednak kiedy trzeba potrafiła zdobyć się na odwagę. Troskliwie opiekowała się rannym Zbyszkiem. Myślę, że była to wyjątkowa dziewczyna, bo niewiele współczesnych dziewczyn potrafiłoby postępować tak jak ona.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T21:03:55+01:00
Postać Danusi Jurandówny jest postacią pozytywną, chociaż autor przedstawił ją w sposób bezbarwny. Pozbawiona jest właściwie cech szczególnych, indywidualizmu, ma raczej służyć ukazaniu wiernej miłości i poświęcenia(Danusia ratuje przed śmiercią Zbyszka; Zbyszek przemierza pół kraju, by odnaleźć Danusię), a także jest wzorem wszelakich cnót dziewczęcych(skromność, niewinność etc.)
3 2 3