Odpowiedzi

2010-02-02T20:57:45+01:00
1. przemiana Nilu i całej wody w Egipcie w krew
2. żaby
3.komary
4. muchy
5. pomór bydła
6. wrzody
7. grad
8. szarańcza
9. ciemność
10. ) śmierć pierworodnych
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T21:00:01+01:00
Plagi egipskie:
1.przemiana Nilu i całej wody w Egipcie w krew;
2.żaby;
3.komary;
4.muchy;
5.pomór bydła;
6.wrzody;
7.grad;
8.szarańcza;
9.ciemność;
10.śmierć pierworodnych.
2010-02-02T21:01:28+01:00
Zamiana wody nilu w krew
plaga żab
komary
muchy
smierc bydla
epidemia
grad
szarańcza
ciemności egipskie