Odpowiedzi

2010-02-02T21:00:07+01:00
Bardzo Cię lubię i mocno kocham, kiedy Cię nie ma pod nosem szlocham. Jesteś moim światełkiem krainie ciemności, do której nie wpuszczam nieproszonych gości. Ta piosenka jest tylko dla Ciebie, bo tak Cię kocham i będę kochać nawet w niebie i wiedz, że dla mnie najbardziej liczysz się ... TY!
I love you ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T21:02:05+01:00
1. Gdy Cię ujrzałam,
po prostu się zakochałam.
Serce me załomotało,
a me ciało się rozgrzało.


Ref.: Serce jedno do drugie rwie,
tak na tym świecie, zdarza często się.
Gdy w oczach pojawia się błysk,
z serce wydobywa się cichy pisk.


2. Chciałam podejść, lecz się bałam,
sama siebie nie rozumiałam.
Więc proszę, zrób coś celu,
i już nie siedź w tym fotelu!

Ref. : Serce jedno ...
2010-02-02T23:44:02+01:00
Często twe oczy,
Miast wiosennieć zielenią,
Są takie zimne i dziwne…
W chorych rozmowach,
Oczy patrzą gdzie indziej,
Patrzą tylko gdzie by tu sie schować…
Twoje ramiona-
Nie kruszące sie ciasto,
nie pachna miętowa maścią.
Ja w twoich ramionach-
nieistotny dysonans,
Deszcz szczęścia,
Strzał nad przepaścia