Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T21:00:29+01:00
Niemal w całej Afryce klimat jest ciepły lub gorący .
Północna i południowa część leży w strefie klimatu zwrotnikowego wybitnie suchego oraz kontynentalnego suchego.
2010-02-02T21:01:47+01:00
Klimat w którym wyróżnia się porę suchą i deszczową. Duże upały w ciągu dnia, zimne noce.
4 3 4
2010-02-02T21:03:51+01:00

W Afryce dominuje klimat ciepły lub gorący.Dzieje sie tak za sprawą przebiegu ciepłych i zimnych prądów morskich,wysokości nad poziomem morza a także położeniem w niskich szerokościach geograficznych.
3 5 3