Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T21:03:31+01:00
A więc tak.

Jeżeli chodzi o tekst pierwszy "czy podać coś do picia ?" to po angielsku będzie to coś takiego : If you like something to drink ?

A jeżeli chodzi o to drugie "czy podać jakiś napój ?" to to będzie wyglądało tak : Or give a drink ?
1 1 1
2010-02-02T21:09:21+01:00
Czy podać coś do picia.?- If serve something for drinking
czy podać jakiś napój.? - If serve some drink
1 1 1