Wyjaśnij o czym mówi Jan Paweł II w poniższym tekście.

"Człowiek, który chce zrozumieć siebie do końca, musi ze swoim nie pokojem, niepewnością a także słabością i grzesznością, ze swoim życiem i śmiercią przybliżyć się do Chrystusa"

2

Odpowiedzi

2010-02-02T21:06:00+01:00
Chodzi o to, że to Chrystus jest prawdą, w nim nalezy szuka odpowiedzi na wszystkie pytania. Przy nim jesteśmy sobą, odkrywamy swoje sumienie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T21:07:23+01:00
Moim zdaniem Jan Paweł II mówi o tym ze gdy jestesmy zmartwieni albo nie spokojni oraz słabi i grzeszymy mamy popatrzec tak na siebie i dziekowac Chrystusowi ze zyjemy i mamy swoich bliskich obok siebieoraz zeby nie zapominac o tym ze dzieki wszystkim swietym mozemy podziwiac swiat i niezapominajmy o Chrystusi dzieki ktoremu zyjemy ze to on zostal ukrzyzowany dla naszego dobra