Odpowiedzi

2010-02-02T21:09:23+01:00
Witam wszystkich zgromadzonych na rozdaniu stypendiów.

Na poczatku chiałbym/chiałabym przywitac wszytskich gosci Pania dyrektor, Grono pedagogiczne, Samorzad skzolny oraz was szanowna mlodziez. Zgromadzilismy sie tutaj aby rozdac stypendia za wysokie wyniki w nauce. Wszyscy wkladacie w nauke duzo czasu oraz poswiecenia dlatego nalezy sie wam rowniez jakies wynagrodzenie. A teraz glos zabierze pani dyrektor.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T21:28:36+01:00
Witam wszystkich


Dziś w naszej szkole znów panuje podniosły i uroczysty nastrój.
Mamy zaszczyt kolejny już raz przyznać stypendia uczniom,którzy
pragną być ponad przeciętnymi.Którzy swą ciężką i wytrwałą pracą,
dążą do wyznaczonego przez siebie celu.
Nauka dla nich jest przyjemnością,a przez nią rozwijają swoje niekiedy
ukryte talenty.
To dzięki takim jak oni,nasza szkoła ma dobrą opinię wśród młodzieży,
która wybiera naszą szkołę.
Mamy nadzieję,że jeszcze wiele razy będziemy mogli wspomagać ich
w ich dązeniu do zdobywania wiedzy,poznawania świata i wszystkich
jego tajemnic.
Życzymy im dalszych sukcesów.


Drodzy nauczyciele

Wszyscy pragniemy Wam podziękowac za waszą pomoc,troskę,
za to,że właśnie dzięki Wam i naszej szkole możemy rozwijać
swe umiejętności,zdobywać wiedzę i nowe doświadczenia,
które w przyszłości pomogą nam znaleźć dobrą pracę,jak
również dzięki swemu wykształceniu zdobędziemy szacunek
i poważanie wsród innych.
Pragniemy zapewnić,że dołożymy wszelkich starań,by zaufanie
jakim nas obdarzyliście nie zostało zachwiane.
Bedziemy godnie reprezentować Was i naszą szkołę.