Odpowiedzi

2010-02-02T21:08:31+01:00
Zadaniem wirusa komputerowego jest różne od psucia komputera po przesyłanie danych osobistych do stworzyciela wirusa.

Są różne wirusy keylogery i takie które wyświetlają strony +18 i ściągają je na dysk oraz wiele wiele innych.

Więc aby zabezpieczyć komputer przed takimi robakami jak wirusy trzeba na pewno mieć włączony "Anty Wirus".




Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T21:12:46+01:00
Zadaniem wirusów komputerowych jest przejęcie danych i wysłanie ich do odbiorcy czyli wysyłającego wirusa. Np. Trojany.
2010-02-02T21:49:01+01:00
Celem i adaniem wirusa jest zniszczenie komputera (w sęsie sytemowym)