Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T19:42:43+02:00
-(Kora) Matko wiesz, że niedługo będę musiała wrócić do Hadesu?
-(Demeter) To już teraz!? Nie odchodź!
- Muszę...
- Nie chcesz chyba aby twa matka znowu wpadła w rozpacz, a razem nam jest naprawdę dobrze!
- Wiem. Nie chcę tam iść, ale złożyłam nieświadomie przysięgę. Żegnaj matko. Pamiętaj, że jeszczę wrócę!
- Żegnaj...
4 4 4
2009-10-06T19:43:22+02:00
Rozmowa między Demeter a Korą o powrocie do Hadesu (dialog)

-(Kora) Matko wiesz, że niedługo będę musiała wrócić do Hadesu?
-(Demeter) To już teraz!? Nie odchodź!
- Muszę...
- Nie chcesz chyba aby twa matka znowu wpadła w rozpacz, a razem nam jest naprawdę dobrze!
- Wiem. Nie chcę tam iść, ale złożyłam nieświadomie przysięgę. Żegnaj matko. Pamiętaj, że jeszczę wrócę!
- Żegnaj...
4 2 4
2009-10-06T19:43:24+02:00
-(Kora) Matko wiesz, że niedługo będę musiała wrócić do Hadesu?
-(Demeter) To już teraz!? Nie odchodź!
- Muszę...
- Nie chcesz chyba aby twa matka znowu wpadła w rozpacz, a razem nam jest naprawdę dobrze!
- Wiem. Nie chcę tam iść, ale złożyłam nieświadomie przysięgę. Żegnaj matko. Pamiętaj, że jeszczę wrócę!
- Żegnaj...
3 2 3