Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Roma
  • Community Manager
2010-02-02T21:09:32+01:00
Skorzystamy z tożsamości trygonometrycznej z tzw. "jedynki trygonometrycznej": sin²x + cos²x = 1, stąd
sin²x = 1 - cos²x, czyli
cosx-cosxsin²x = cosx - cosx(1 - cos²x) = cosx - cosx + cos³x = cos³x
co należało dowieść
2010-02-02T21:10:57+01:00
Cosx-cosxsin²x=cos³x
L = cosx-cosxsin²x = cosx(1-xsin²x) = cosx * cos²x = cos³x