Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T21:09:25+01:00
Suma temperatur w pierwszych 12 dniach grudnia: 3C * 12 = 36C
Suma temperatur w pierwszych 13 dniach grudnia: 2C * 13 = 26C
Temperatura 13 grudnia: 26C - 36C = (-10)C
47 4 47
2010-02-02T21:09:35+01:00
X = suma temperatur pierwszych 12 dni
y = temperatura dnia 13

x / 12 = 3
x+y / 13 = 2
------

x = 36

x+y = 26
------
y= 26 - x
x = 36
-----
x=36
y=-10

Odp. Temperatura 13 grudnia wynosiła -10 stopni Celsjusza.
21 4 21