Przetlumacz na polski ;

Lewis IS A MOTOR RACING START FROM bRITAIN //
He is very popular .
Lewis has a house in Switzerlan but he races all over the world.
Between reces , Lewis usually goes to th e gym and works hard on his psysical and mental fitness . He goes running is morning beore most people have breakfast .
AT RACE WEEKENDS HE HAS A REGULAR ROUTINE ; HE GETS UP EARLY HE WORKS with his team on his car and he goes to bed at the same time every evening .

Lewis loves Japanese food and all kinds of spicy food.
What else does he like ?
He plays pool with his brother Nic and goes ten-pin bowling with his mother . He also enjoys golf and swimming.
Music ?
He likes hip hop .
R&B and regge and he loves jazz and blues .
His favourite rapper is P Diddy . n He enjoys movies but is isn't easy to go to the movies when there are lots of newspaper photographers outside the cinema !

In the summer . Lewis usually goes to his family's holiday home in Portugal and he sometimes has Mediterranean boat holidays.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T21:17:43+01:00
Lewis jest gwiazdą jazdy na motocyklu z Wielkiej Brytanii.
Jest bardzo popularny.
Lewi posiada dom w Szwajcarii , ale jeździ po całym świecie.
Między wyścigami czasami chodzi na siłownię i pracuje nad sobą fizycznie i psychicznie.
Rano wychodzi z domu pobiegać , przed tym jak przeciętni ludzie jedzą o tej porze śniadanie.
W "wyścigowy" weekend rutynowo wstaje wcześnie , pracuje ze swoją drużyną nad swoim autem i chodzi spać codziennie po południu o tej samej porze.

Lewis kocha japońskie jedzienie i wszystkie rodzaje pikantnego jedzenia.
Co jeszcze lubi ?
Gra w (pool - nie znam takiej nazwy sportu ale wydaje mi się, że chodzi o ten w tym tekście)polo ze swoim bratem Nicikem, i chodzi na kręgle ze swoją mamą. Lewi także lubi pływanie i golfa.
Jaką muzykę lubi lewis ?
On lubi hip hop, R&B, reggae i kocha jazz i blues.
Jego ulubionym raperem jest P. Diddy Lubi oglądać filmy w kinie , ale nie jest dla niego proste pójście do kina, żeby nie chodziły za nim tłumy fotografów z czasopism.

Latem, Lewis czasem wyjeżdża do swojego domu wakacyjnego w Portugalii i czasami jeździ na śródziemnomorskie wakacje na łodzi.


Ogólnie oryginalny tekst w j.angielskim ma trochę błędów więc ciężko jest to ładnie i dobrze przetłumaczyć ;)

2010-02-02T21:20:54+01:00
Sporty motorowe START z Wielkiej Brytanii
jest ona bardzo popularny.
Lewis ma dom w SWITZERLAN ale wyścigi na całym świecie.
Między reces Lewis zazwyczaj idzie do th siłowni e i ciężko pracuje na jego przydatność psysical i psychicznego. Idzie kolejny jest beore rano większość ludzi śniadanie.
AT RACE weekendy odbywa regularne rutyną wstaje EARLY pracuje ze swoim zespołem na swój samochód i idzie spać w tym samym czasie co wieczór.
Lewis uwielbia japońskie jedzenie i wszelkiego rodzaju pikantne jedzenia.
Co jeszcze mam on wygląda?
Gra basen z bratem Nic i idzie kręgle z matką. On także cieszy się golf i pływanie.

Więcej nie wiem :(
Tyle może być ??
2010-02-02T21:27:43+01:00
Lewis RACING MOTOR START z Wielkiej Brytanii. Jest on bardzo popularny.Lewis ma dom w Switzerlan ale wyścigi na całym świecie.
Między reces Lewis zazwyczaj idzie do siłowni i ciężko pracuje na jego przydatność fizyczna i psychiczną (????). Idzie kolejny jest wcześnie rano większość ludzi śniadanie.
AT RACE weekendy odbywa regularne rutyną wstaje pracuje ze swoim zespołem na swój samochód i idzie spać w tym samym czasie co wieczór(??).

Lewis uwielbia japońskie jedzenie i wszelkiego rodzaju pikantne jedzenie. Co jeszcze ma on wygląda?
Gra basen z bratem Nic i idzie kręgle z matką. On także cieszy się golf i pływanie.
Muzyka? Lubi hip hop. R & B i regge i kocha jazz i blues. Jego ulubionym raperem jest P Diddy. n Lubi kino, ale nie jest łatwo pójść do kina, gdy istnieje wiele fotografów gazety poza kinie!
W lecie. Lewis zwykle udaje się do swojego rodzinnego domu wakacje w Portugalii, a czasem ma wakacje Śródziemnego statkiem.