Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T21:16:09+01:00
X - kieszonkowe przed podwyższeniem
Otrzymuję równanie z danych:
(x+2,5)*4 = x*5
4x+10 = 5x
x = 10zł
czyli po podwyżce: 10+2,5 = 12,5zł.
Odp. Kasia będzie dostawać 12,5zł.
2010-02-02T21:16:37+01:00
4(x+2,5)=5x
4x+10=5x
5x-4x=10
x=10
10+2,5=12,5
Odp: Kasia bedzie dostawać 12,5 zł.
2010-02-02T21:19:55+01:00
X-kieszonkowe
x+2,5- kieszonkowe po podwyżce
4(x+2,5)=5x
4x+10=5x
x=10
10+2,5=12,5 zł