Odpowiedzi

2010-02-02T21:10:43+01:00
Trawienie chemiczne to enzymatyczny rozkład pokarmu
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T21:12:18+01:00
Jej no polega na ty, że coś zjadasz bo przykładowo jesteś głodny. Z Jamy ustnej w której pokarm jest "atakowany" przez zęby idzie walej przez cały układ pokarmowy. To tyle ogółem.
1 5 1
2010-02-02T21:22:23+01:00
Ogólnie trawienie to proces podczas którego pokarmy rozkładane są na związki prostsze.
2 3 2