Odpowiedzi

2010-02-02T21:13:33+01:00
(Pominąłem początkowy zapis z zadania)
a) 1/2x = 1 | *2
x = 2
b)
1/3y = 2 | * 3
y = 6
c) 1/4z = -1/2 | *4
z = -2

Odp:

x= 2
y= 6
z = -2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T21:13:46+01:00
A. 1/2x + 1/2 = 1 1/2
1/2x=1 1/2 - 1/2
1/2x=1
x=2

b. 1/3y - 1/3 = 1 2/3
1/3y=1 2/3 + 1/3
1/3y=2
y=6

c. 1/4z + 1/4 = -1/4
1/4z=-1/4 - 1/4
1/4z=-2/4
z=-2
2010-02-02T21:17:28+01:00
A) ½x= 1 ½ - ½
½x=1 / ½
x=2

b)⅓ y - ⅓ = 1 ⅔
⅓ y= 1⅔+ ⅓
⅓ y=2 / ⅓
y= 6

c) ¼ z +¼ = -¼
¼ z = -½ /¼
z= -2

O to chodziło?