Przetłumacz pytania na język polski:
1.Wo wohnst du? In einer Klein-, Großstadt oder in einem Dorf?
2.Wie viele Einwohner hat dein Wohnort?
3.Was für Industriebetriebe gibst es in deinem Wohnort oder in der Nähe?
4.Was tun die Einwohner für den Umweltschutz?
5.Was macht man mit dem Müll?
6.Was für Aktionen gegen Umweltverschmutzung unternehmen die Einwohner in deiner Umgebung?



3

Odpowiedzi

2010-02-02T21:16:45+01:00
1.Wo wohnst du? In einer Klein-, Großstadt oder in einem Dorf?
Gdzie mieszkasz? w małym-dużym mieście albo na wsi?
2.Wie viele Einwohner hat dein Wohnort?
ilu mieszkańców liczy twoje miejsce zamieszkania?
3.Was für Industriebetriebe gibst es in deinem Wohnort oder in der Nähe?
4.Was tun die Einwohner für den Umweltschutz?
Co wkurza mieskańców w środowisku ?
5.Was macht man mit dem Müll?
Co robią ludzie z śmieciami?
6.Was für Aktionen gegen Umweltverschmutzung unternehmen die Einwohner in deiner Umgebung?
2010-02-02T21:18:07+01:00
1. Gdzie mieszkasz? W małym mieście, dużym, czy na wsi ?
2. Jak dużo osób mieszka razem z tobą w twoim mieszkaniu?
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T21:55:08+01:00
1. Gdzie mieszkasz? W małym, dużym mieście czy na wsi?
2. Ile mieszkańców ma twoja miejscowość?
3. Jakie zakłady przemysłowe znajdują się w twoim miejscu zamieszkania lub w pobliżu?
4. Co robią mieszkańcy dla ochrony środowiska?
5. Co robi się ze śmieciami?
6. Jakie akcje przeciwko zanieczyszczeniu środowiska podejmują mieszkańcy w twojej okolicy?
1 5 1