Elo obliczy mi ktoś bo tego nie umiem a na czwartek musze to miec zrobine dzieki z góry :) To są działania na liczbach dodatnich i ujemnych
a)-27+12=
b)-33+44=
c)-23+(-17)=
d)16-60=
e)-15-25=
f)-30-(-50)=
g)-3/4+(-3/4)=
h)0,2-0,7=
i)-0,6-0,4
j)-1-(-4/7)
k)5,5-(-0,8)=
l)-0,75+1/4=
ps.całe rozwiązania żebym wiedział o co chodzi z góry dzięki zależy mi na tym bardzo bo to jest zadanie na ten czwartek.
Ps./ -to jest kreska ułamkowa

3

Odpowiedzi

2009-10-06T19:50:29+02:00
A) -15
b) 11
c) 40
d) -44
e) -40
f) 20
g) -6/4= -1i2/4
h) -0,5
i) -1
j) -3/7
k) 6,3
l) 0,5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T19:54:00+02:00
A)-27+12=(-15)
b)-33+44=11
c)-23+(-17)=40
d)16-60=(-44)
e)-15-25=(40)
f)-30-(-50)=20
g)-3/4+(-3/4)=(-1,5)
h)0,2-0,7=(-0,5)
i)-0,6-0,4=(-1)
j)-1-(-4/7)=-3/7
k)5,5-(-0,8)=6,3
l)-0,75+1/4=(-0,5)
2009-10-06T20:05:20+02:00
A) -27+12 = -15
b) -33+44 = 11
c) -23+(-17) = 40
d) 16-60 = -44
e) -15-25 = 40
f) -30-(-50) = 20
g) -3/4+(-3/4) = -1,5
h) 0,2-0,7 = -0,5
i) -0,6-0,4 = -1
j) -1-(-4/7) = -3/7
k) 5,5-(-0,8) = 6,3
l) -0,75+1/4 = -0,5