1.w usa mieszka ok.1,8 mln indian z czegook.16% to indianie ze szczepu czirokezor.ilu czirikezow mieszka w usa
2.plyta kosztowala 50 zl,a kaseta 20zl,ale obnizono ich ceny o 20% o ile zlotych tansza teraz jest kaseta od plyty
Prosze o obliczenia z gory dziekuje daje naj

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T21:21:35+01:00
1.w usa mieszka ok.1,8 mln indian z czegook.16% to indianie ze szczepu czirokezor.ilu czirikezow mieszka w usa
1 800 000*0.16=288 000
odp. w usa mieszka 288 000 czirikezow
2.plyta kosztowala 50 zl,a kaseta 20zl,ale obnizono ich ceny o 20% o ile zlotych tansza teraz jest kaseta od plyty
płyta:
50*0.20=10
50-10=40 zł - cena po obniżeniu
kaseta:
20*0.20=4
20-4=16 zł - cena po obniżeniu

40-16=24 zł
odp. kaseta jest tańsza od plyty o 24 zł
2 5 2
2010-02-02T21:22:39+01:00
1. 16%*1800000=0,16*1800000=288000=288tys
288 tysięcy czirikezow mieszka w USA
2. 50zł *0,8=40 zł
20zł*0,8=16zł
40zł-16zł=24zł
kaseta jest teraz tańsza od płyty o 24złote
1 5 1
2010-02-02T21:22:50+01:00
16%×1800000=0,16×1800000=288000
2.
50x0,8=40zł
20x0,8=16zł
40zł-16zł=24zł
1 5 1