Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T21:26:01+01:00
-Litwa
-Węgry
-Saksonia
-Szwecja (?)
2 1 2
2010-02-02T21:29:39+01:00
Litwa,
wegry,
szwecja,
saksonia
3 2 3
2010-02-02T21:29:43+01:00
Unia polsko-litewska - Rozpoczął się unią w Krewie 14 sierpnia 1385 r. Do 1569 r. była to unia personalna. Jej istnienie zakończyło się wraz z III rozbiorem Polski w 1795 r.

Unia polsko-szwedzka 1592-1599 - była unią personalną pomiędzy Rzeczpospolitą i Szwecją.

Unia polsko-węgierska – unia personalna Korony Królestwa Polskiego i Węgier w latach 1370- 1382.

Unia polsko-saska – unia personalna pomiędzy Elektoratem Saksonii a Rzecząpospolitą Obojga Narodów w latach 1697-1706 i 1709-1763

Ostatniego nie jestem pewien ale chyba dobrze .. :P
2 5 2