Zadanie ważne do 02.02.2010 godzina. 22.30

Zad.16 str 185
Rozwiąz Nierównośc
a)3+x<6
b) 5<x+3,5
c)-5(1-x)≥5
d) (x-2)-4(3-x)≥6
e) (słownie: x+4 kreska ułamkowa drugich)-6≥0
f)0,5x+1>2(3-x)

Ps. Daje naj ( Na poziomie Klasy I gimnazjum

2

Odpowiedzi

2010-02-02T21:22:32+01:00
A) x <3 bo x<6-3
b) x>1,5 bo x>5-3,5
c) x≥2 bo -5 +5x≥5 ; 5x≥10/5 x≥2
d) x≥4 bo x-2-12+4x≥6 5x≥20/5 x≥4
e) x≥8 bo x+4-6≥0 [tej 2 w mianowniku można się pozbyć mnożąc wszystko *2]
x≥12-4
f) x>2 bo 0.5x +1>6-2x 2.5x>5/2.5 x>2


Weź tu kliknij tą najlepszą odp;))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T21:30:53+01:00
A)3+2<6
b)5<2+3,5
c)-5(1-3)≥5
d) (2-2)-4(3-1)≥6
e) (słownie: x+4 kreska ułamkowa drugich)-6≥0
-2+4/2-6>0
f)0,5 4+1>2(3-3)