Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T21:29:34+01:00
1/2.olimpiada (czas miedzy igrzyskami) w grecji odbywaja sie co 4lata.mogol w nich brac udzial tylko mieszkancy grecji(ale tylko nadzy meszczyzni).pieciobój:skok w dal , zut dyskiem i oszczepem , biegi , zapasy.w 776r p.n.e odbyly sie pierwsze igrzyska.mam nadzieje ze pomoglam:)
1 3 1
2010-02-02T21:52:36+01:00
Igrzyska to greckie zawody sportowe, które już w starożytności stanowiły obiekt fascynacji i wielkiego zainteresowania swoich twórców.


Igrzyska olimpijskie_ Odbywały się one na cześć Zeusa. Były co 4 lata, a brać udział w nim mogli tylkomęszczyźni. Zawody sportowe to: wyścigi rydwanów i bitwy gladiatorów i inne dyscypliny.Nagrodą w igrzyskach olimpijskich dla zwycięzcy były wieńce oliwne.

paraolimpiada_ Niewiem



1 4 1