Odpowiedzi

2010-02-02T21:34:19+01:00
C. dyskusyjnemu klubowi filmowemu
B. dyskusyjny klub filmowy
N. dyskusyjnym klubem filmowym
Msc. dyskusyjnym klubie filmowym
W.dyskusyjny klubie filmowy
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T21:34:39+01:00
"dyskusyjny klub filmowy" na Celownik,biernik, narzędnik,miejscownik, wołacz.

M .dyskusyjny klub filmowy
D. dyskusyjnego klubu filmowego
C.dyskusyjnemu klubowi filmowemu
B.dyskusyjny klub filmowy
N.dyskusyjnym klubem filmowym
Msc.dyskusyjnym klubie filmowym
W.dyskusyjny klub filmowy
1 1 1
2010-02-02T21:34:41+01:00
D. dyskusyjnego klubu filmowego
C dyskusyjnemu klubowi filmowemu
B. dyskusyjny klub filmowy
N z dyskusyjnym klubie filmowym
Msc o dyskusyjnym klubie filmowym
W. dyskusyjny klubie filmowy !
1 1 1