Odpowiedzi

2010-02-02T21:40:09+01:00
1)e=12cm
f=16cm

p=e*f
P=12cm*16cm
P=192cm2


2)Jest to kwadrat.

3)a=8,4cm
h=6cm
P=a*h
P=8,4cm*6cm
P=50,4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T21:42:41+01:00
1.

Ze wzoru na Pole rombu: P=(d1×d2)÷2, czyli wychodzi:

P=(12×16)÷2=96cm²

2.

Kwadrat

3.

P=a*h=8.4*6=50.4cm²
2010-02-02T21:46:02+01:00
1. P=½ * d₁* d₂
P=½ * 12 * 16
P = 96 cm²
2.kwadrat
3. P=a * h
P=8.4 * 6
P = 50.4 cm²