Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T21:44:18+01:00
5,10,15,20,25
11,22,33,44,55
25,50,75,100,125
1 1 1
2010-02-02T21:44:25+01:00
3 , 6 , 9 , 12 , 15 , 18
11 , 22 , 33 , 44 , 55 , 66
25 , 50 , 75 , 100 , 125 , 150
1 5 1
2010-02-02T21:44:52+01:00
Wielokrotność 3- 6 , 9 , 12 , 15 , 18 , 21 , 24 , 27 , ....
wielokrotność 11 - 22 , 33 , 44 , 55 , 66 , 77 , ...
wielokrotność 25 - 50 , 75 , 100 , 125 , 150 , 175 , 200 ...
1 5 1