Przetłumacz na polski :
-I'll show you what to do .
-First , you must wash your hands.
-Peel them like this.
-Cut them into little sticks.
-It mustn't cook for long.
-We have to strip the beds.
-Put the dirty linen in the laundry bag , here .
-Do we have to change the towels every day?

3

Odpowiedzi

2010-02-02T22:03:23+01:00
Pokaż co robisz
Po pierwsze należy umyć ręce.
Obierz w ten sposób.
Pokrój je w małe paski.
Nie możesz długo gotować.
Musimy wziąć paski.
Bierzemy brudną pościel do worka do prania.
Czy mamy zmieniać ręczniki codziennie?
2010-02-02T22:16:26+01:00
-pokaż co robisz
-po pierwsze musisz umyć ręce
-obierz skórkę tak
-wytnij je w małe paseczki
-nie mozesz tego gotowac długo
-my mamy rozbierać łóżko
-połóż brudną pościel w worku do prania,tutaj.
-czy musimy zmieniać ręczniki codziennie?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T22:22:34+01:00
-pokażę ci, jak to zrobić
-po pierwsze, musisz umyć ręce
-obierz z łupin o tak
-pokrój je na małe kawałeczki
-nie może być gotowane zbyt długo
-musimy usunąć zbędne coś.
-połóż brudny len do kosza z praniem, tutaj
-czy musimy zmieniać ręczniki codziennie ?