Odpowiedzi

2010-02-02T21:59:12+01:00
Skutek jest taki, że na emerytury nie ma kto zarabia, mało młodych. Moze się okazac, ze ludzie prędzej umrą niz przejdą na emerytury, musza długo pracować do sędziwych lat.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T22:00:04+01:00
Według mnie w Polsce jest bardzo duże starzenie się ludzkości ponieważ coraz mnie rodzi się dzieci a dużo ludzi umiera a co do migracji to zawsze ta sama nawijka że dużo ludzi wyjeżdża za granice do prac