Odpowiedzi

2010-02-02T21:57:06+01:00
Ej chłopaki pokażcie nowy motor naszym kolegom.

Adrian jest naszym nowym kolegą w klasie.

Wybitnym znawcom dawane są nagrody.

Chciałbym zostać w przyszłości wybitnym znawcą.

ps , chce jako najlepszeeeeee
2010-02-02T21:57:28+01:00
Pani wybaczyła naszym kolegom.

Artur zawsze był naszym kolegą.

Wybitnym znawcom należy sie szacunek.

Pani Jadwiga jest wybitnym znawcą literatury polskiej.

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T22:00:34+01:00
1. Z okazji Dnia Chłopaka, naszym kolegom złożyłyśmy serdeczne życzenia.
2. Marcin jest dobrym naszym kolegą.
3. Wybitnym znawcom antropologii udało ustalić się wiek znalezionych kości.
4.Mój wujek jest wybitnym znawcą w dziedzinie geologii.