Odpowiedzi

2010-02-02T21:58:53+01:00
Koleżanka nosi okulary +2. To znaczy że ma wadę wzroku zwaną dalekowzrocznością. Z tą wadą widoczne są przedmioty z daleka natomiast słabiej z bliska.
2010-02-02T22:00:03+01:00
Mam koleżanke która ma wade 2 + czyli jest krótkowidzem musi nosic te okulare bo te sa tylko ze specjalnego szkła dzieki któremu wiedz. i dlatego gdy okularów nie ma to nic nie wiedzi z bliska a z dalego wszystko.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T22:03:38+01:00
Moja koleżanka ma wadę wzroku, mianowicie jest dalekowidzem. Aby mogła widzieć wyraźnie musi nosić okulary, których soczewki mają +2 doptrie. Jest to spowodowane wynikiem zbyt małych rozmiarów przednio-tylnych oka w stosunku do siły łamiącej niewystarczającą siłą łamiącą układu optycznego oka (np. zbyt płaską rogówką) w stosunku do jego długości.
saddddddddddddddddddddddddddd