Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T22:01:51+01:00
Y=-3x + 3/4
wartosc to y czyli za y wstawimy 3/4, szukamy x

3/4=-3x+3/4
3x=3/4 - 3/4

3x = 0 /:3

x=0

funkcja osiaga wartosc 3/4 dla argumentu x= 0
(widac to juz we wzorze tej funkcji)
1 5 1
2010-02-02T22:03:37+01:00
Dana jest funkcja y = -3x + 3/4
y = f(x) = 3/4
rozwiązujemy równanie
-3x + 3/4 = 3/4
-3x = 0
x = 0
y = f(0)= -3*0 + 3/4 = 3/4
Dla argumentu 0 funkcja y = -3x + 3/4 osiąga wartość 3/4
1 5 1