Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T22:02:39+01:00
Jeśli 45 min - 30 km
to 60 min - x km

x = 60*30 i podziel na 45

gotowe
2010-02-02T22:04:19+01:00
Dane:
s= 30km
t= 45 min.= 3/4h
Szukane:
v=?
-----------------
s=v*t
v= s: t
v=30* 4/3
v= 120/3
V= 40 km/h
Pociąg jedzie ze średnią prędkością 40 km/h
2010-02-02T22:06:34+01:00
S=30km
t=45min=3/4 h
v=?
v=s:t
v=30km : 3/4h
v=30km x 4/3h
v= 40km/h
Odp; Pociąg jedzie ze średnią prędkością 40km/h
Licze na naj ;]