Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T22:28:57+01:00
Hallo Peter,

Stell dir vor. Unsere Lehrerin hat uns gestern eine neue Schülerin vorgestellt. Sie heisst Jessica und kommt aus den USA. Sie spricht fließend Englisch und Polnisch. Ihr Vater ist Amerikaner.

Jessica interessiert sich für Basketball. Sie mag auch Baseball. Aber in Polen kann man Baseball nicht spielen ;)

Jessica ist sehr lustig. Sie lacht die ganze Zeit. Sie erzählt auch viele Witze.

Sie ist groß. Sie hat blondes Haar und blaue Augen.

Jessica möchte in der Zukunft Schauspielerin sein. Vielleicht wird sie eine zweite Madonna sein ;)

Und wie geht es dir ? Ich warte auf deinen Brief !
Wenn du nach Polen kommst, wirst du Jessica kennen lernen.

Viele Grüße !
...


Cześć Peter,

Wyobraź sobie. Nasza nauczycielka przedstawiła nam wczoraj nową uczennicę. Nazywa się Jessica i pochodzi z USA. Mówi płynnie po angielsku i po polsku. Jest tato jest Amerykaninem.

Jessica interesuje si koszykówką. Lubi też baseball. Ale w Polsce nie da się niestety pograć w baseball ;)

Jessica jest bardzo zabawna. Śmieje się cały czas. Opowiada też dużo żartów.

Jest wysoka. Ma blond włosy i niebieskie oczy.

Jessica chciałaby w przyszłości zostać piosenkarką. Być może będzie drugą Madonną ;)

A jak ty się masz ? Czekam na list od ciebie !
Jak przyjedziesz do Polski, poznasz Jesiccę !

Pozdrawiam !
...
5 5 5
2010-02-02T22:43:49+01:00
miejscowość,data

Drogi Pawle !

Piszę ten list , ponieważ muszę opowiedzieć Ci o mojej nowej koleżance , która dołączyła do naszej klasy.
Gdy przyszedłem do szkoły zobaczyłem pod klasą nie znaną dziewczynę, której nigdy dotąd nie widziałem. Gdy zadzwonił dzwonek i weszliśmy do klasy pani przedstawiła nam nowa koleżankę , która przeprowadziła się i od tej pory będzie chodziła do naszej klasy. Byłem bardzo przejęty , ponieważ po lekcji pani zatrzymała mnie i poprosiła , abym oprowadził ją po szkole i opowiedział o nauczycielach . Strasznie się denerwowałem , ponieważ nigdy dotąd nie rozmawiałem z dziewczyną. Jak się później okazało , nie było tak źle. Najpierw przedstawiliśmy się sobie. Nowa dziewczyna miała na imię Sandra. Opowiedziała mi o swoich zainteresowaniach. Były podobne do moich. Sandra interesowała się sportem oraz matematyką, więc zaproponowałem jej chodzenie na kółko matematyczne . Po dość długiej rozmowie o sporcie zauważyłem w niej sporo dobrych cech. Była miła, uprzejma, wyrozumiała oraz inteligentna. Rozmawiając z nią wydawało mi się , że rozmawiam z najlepszym kolegą. Sandra miała długie, kręcone , czarne włosy i piwne oczy. Wyglądała na bardzo zadbaną dziewczynę. Była wysoka i szczupła , a twarz miała pociągłą .Gdy wracaliśmy ze szkoły opowiadała mi o jej planach na przyszłość. Są bardzo ciekawe. Sandra chciałaby być modelką lub redaktorką. Myślę , że oba zawody pasują do niej idealnie.
Na tym kończę mój list i serdecznie Cię pozdrawiam. Nie mogę się doczekać kiedy się spotkamy. Może za rok znowu wybierzemy się razem na kolonię. Liczę na odpowiedź.


Twój przyjaciel Patryk :)
Przepraszam.. nie umiem przetłumaczyć ;(
1 5 1