Odpowiedzi

2010-02-02T22:26:54+01:00
Powierzchnia gospodarstwa 5ha = 50 000 m^2
to pole podstawy

jesli pomnozymy przez wysokosc bedziemy miec objetosc deszczowki (najpierw trzeba zamienic wszystko na metry)

wysokosc 10mm= 0,01m

50 000 * 0,01= 500 m szesciennych
1 m szescienny ma 1000 litrow

500 * 1000 = 500 000 litrow tyle litrow spadlo na to gospodarstwo
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T22:33:40+01:00
1ha=10 000m²
5ha=50 000m²-pole gospodarstwa
10mm=0,01m-wysokość

objętość gospodarstwa=50 000m²*0,01m=500m³

1m³=1000l
500m³=500 000l
odp. na gospodarstwo spadło 500 000 litrów
1 5 1