Odpowiedzi

2010-02-02T22:29:04+01:00
Posłuchaj Bóg jest tylko jeden.On czuwa nad tobo ,dzięki niemu masz kochająco cię rodzine,przyjaciół możesz cieszyć się życiem.Chroni cię od zła i pragnie od ciebie jedynie tego byś go kochala i wierzyła w niego.
2010-02-02T22:29:16+01:00
Siemka jest na to sposób który pokazał mi wykładowca na uwierzenie ze wiara w Boga się opłaca ;] tzw Zakład Pascala jeśli wieżysz to : masz zapewnione życie ziemskie , zakładasz ze niebo istnieje to masz szanse bycia zbawionym .
Brak Boga : zycie ziemskie nie ma sensu , niebo nie istnieje wiec idzie sie do piekła .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T22:30:01+01:00
Aniu, dlaczego nie wierzysz w Boga? On przecież jest twoim stworcą i na pewno jest mu przykro z tego powodu, że się od Niego odwróciłaś. Nasz Ojciec który mieszka w niebie kocha wszystkie swoje dzieci i daje in wolną wolę na tym świecie, ale pamiętaj, że po śmierci będziesz rozliczona ze wszystkich czynów na Ziemi i będzoesz za nie ponosiła odpowiedzialność. Wiesz przecież, że On jest dla nas tak dobry, że oddał nasze życie za nas, a ty teraz się od niego odwracasz? Według mnie zeszłaś na złą drogę i powinnaś ten błąd jak najszybciej naprawić, bo potem może być już za późno. Więz proszę, zastanów się nad swoim życiem i nad jego sensem...