Odpowiedzi

2010-02-02T22:40:35+01:00
Krawawienie jest niegroźne jak ci naczynia krwionosne lub zyła pęknie, jest ciemna krew i za dużo to jej nie ma tylko wystarczy na ranę opsaskę podtrzymującą
krwotok jak duzo krwi tryska, jest ona jasna i powstaje, kiedy zostanie uszkodzona tetnica. trzeba bandażem uciskowym zacisnąc miejsce krowtoku jak on nie ustaje (elastyczny na opaskę podtrzymującą :D)
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T22:40:48+01:00
Krwotok to Hmm. szybka, duża utrata krwi, zagrażająca życiu i wymagająca natychmiastowej aktywnej pomocy.

Krwawienie to poprostu wolna i mała utrata krwi, niezagrażająca życiu

Myśle, że Pomogłem :)
18 5 18
2010-02-02T22:44:11+01:00
Krwotok jest przez krótka chwile a krwawienie trzeba zarzymac
36 1 36