Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T22:40:30+01:00
Ucichło wszystko...
Rozpacz ogarnia mą duszę
Sam jestem teraz
za tobą tęsknię
urszulo, jak długo sam być muszę?
Lata mijają
A serce płacze
2 5 2
2010-02-02T22:47:55+01:00
Usiąść pod drzewem, patrzeć w niebo..."
Rzeczy i wszystkie słowa oznaczać będą "miłość".
Szansę mógł Nam dać sam Bóg - ostatni raz.
Zdałam sobie sprawę z tego, ze pierwszej miłości sie nie zapomina.
Umrzeć też chciałam, ale najlepiej na atak wspomnień.
Lecz on zaprzecza, ja wiedziałam, że to koniec.
A wraz z nim spływa nadzieja na lepsze jutro.
2 5 2
2010-02-02T22:50:42+01:00
Uwielbiam zapach świeżej, wiosennej trawy
Rumianku, pośród którego nie mam obawy
Siedzieć pogrążona w samotności
Zapewne szukając namiętności
Ulubionego zapachu wiejskiego powietrza,
Lasów gęstych i ciemnych od wieków
Aby powracać myślami tu codzień.



starałem się.... pierwsze 4 linijki sie rymują
2 5 2