Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T22:47:01+01:00
7,8 * 10⁸ m = 7,8 * 10⁵ km
8,3 * 10⁻⁵kg = 8,3 * 10⁻² g
4,7 * 10⁶m² = 4,7 * 10² ha = 4,7 * 10⁴ a
7,23 *10⁻³ cm³ = 7,23 * 10⁻⁶ l
16 4 16
2010-02-02T22:48:00+01:00
7,8 * 10 ⁸m = ...km niestety nie widac potegi przy 10
ale zamieniajac metry na kilometry trzeba od tej potegi odjac 3

8,3 * 10⁻⁵kg = ...g tutaj do potegi trzeba dodac 3 do 1kg = 1000g

4,7 * 10⁶ m² = ...ha = ...a
zamieniajac metry na hektary trzeba od potegi odjac 4,
potem jak mamy zamienione na hektary i chcemy na ary to trzeba dodac 2

7,23 * 10⁻³cm³ = ...l
poniewaz 1l = 1000cm³
a tu mamy z centymetrow na litry to tzreba odjac 3

wiec bedzie
7,23 * 10⁻³cm³ = 7,23 * 10⁻6 l
14 4 14