Może to trochę mało szkolne... Ale dam 70 punktów dla tego, kto przetłumaczy mi piosenkę Tiesto ft. CC Sheffield - Escape Me. Ale nie takie z tłumacza w googlach =/. Takie porządne ;]

http://www.youtube.com/watch?v=1CeTyIWiBc4&feature=fvst

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T22:46:42+01:00

I don't want him tonight
I don't wanna be cruel
I don't wanna deny
Failure is my favorite thing

Take me to the bar
Drink up to sorrow
Sorrow for break up
Borrow who you are

Indesecion is annoying not
As annoying as
Your sharp tounge

Pierce my lips
Don't shred me down to strips
You're way to good at it
You're way to good at it

Escape me
Escape me
Bottles under tires
Forget about friends

Escape me
Escape me
Black out tendencies
Forget about the future

ooohhh (x4)

Back at the bar
Drunk on my sorrow
From another breakup
Forgetting who you were

Indesecion is annoying not
As annoying as
Your sharp tounge

Escape me
Escape me
Bottles under tires
Forget about friends

Escape me
Escape me
Black out tendencies
For-
get about the future

oooohhh

Pretty things ooohhh
Everything ooohhh
Pretty things

Pierce my lips
Don't shread me down to strips
You're way to good at it
You're way to good at it

Escape me
Escape me
Bottles under tires
Forget about friends

Escape me
Escape me
Black out tendencies
For-
get about the future
Nie chcę go dziś w nocy
Nie chcę być okrutna
Nie chcę zaprzeczyć
Zawodzić to moja ulubiona czynność

Zabierz mnie do baru
Upij do nieprzytomności
Gnębij do rozstania
Pożycz kogoś innego by nim być

To nie jest takie denerwujące
Jak denerwujący jest
Twój ostry język

Pokalecz moje usta
Ale nie sprawiaj że zedrę z siebie ubranie
Jesteś w to za dobry
Jesteś w to za dobry

Uwolnij mnie
Uwolnij mnie
Butelki pod zdechlakami (xd)
Zapomnij o przyjaciołach

Uwolnij mnie
Uwolnij mnie
Tendencje do ciemnienia (w oczach)
Zapomnij o przyszłości

Znowu w barze
Upita do nieprzytomności
Już po innym rozstaniu
Zapomnij kim byłeś

To nie jest takie denerwujące
Jak denerwujący jest
Twój ostry język

Uwolnij mnie
Uwolnij mnie
Butelki pod zdechlakami (xd)
Zapomnij o przyjaciołach

Uwolnij mnie
Uwolnij mnie
Tendencje do ciemnienia (w oczach)
Zapomnij o przyszłości

Ładne rzeczy ooh
Wszystko oooh
Ładne rzeczy

Pokalecz moje usta
Nie sprawiaj że zedrę z siebie ubranie
Jesteś w to za dobry
Jesteś w to za dobry

Uwolnij mnie
Uwolnij mnie
Butelki pod zdechlakami (xd)
Zapomnij o przyjaciołach

Uwolnij mnie
Uwolnij mnie
Tendencje do ciemnienia (w oczach)
Zapomnij o przyszłości
4 5 4
2010-02-02T22:47:05+01:00
Nie chcę go dziś w nocy
Nie chcę być okrutna
Nie chcę zaprzeczyć
Zawodzić to moja ulubiona czynność

Zabierz mnie do baru
Upij do nieprzytomności
Gnębij do rozstania
Pożycz kogoś innego by nim być

To nie jest takie denerwujące
Jak denerwujący jest
Twój ostry język

Pokalecz moje usta
Ale nie sprawiaj że zedrę z siebie ubranie
Jesteś w to za dobry
Jesteś w to za dobry

Uwolnij mnie
Uwolnij mnie
Butelki pod zdechlakami (xd)
Zapomnij o przyjaciołach

Uwolnij mnie
Uwolnij mnie
Tendencje do ciemnienia (w oczach)
Zapomnij o przyszłości

Znowu w barze
Upita do nieprzytomności
Już po innym rozstaniu
Zapomnij kim byłeś

To nie jest takie denerwujące
Jak denerwujący jest
Twój ostry język

Uwolnij mnie
Uwolnij mnie
Butelki pod zdechlakami (xd)
Zapomnij o przyjaciołach

Uwolnij mnie
Uwolnij mnie
Tendencje do ciemnienia (w oczach)
Zapomnij o przyszłości

Ładne rzeczy ooh
Wszystko oooh
Ładne rzeczy

Pokalecz moje usta
Nie sprawiaj że zedrę z siebie ubranie
Jesteś w to za dobry
Jesteś w to za dobry

Uwolnij mnie
Uwolnij mnie
Butelki pod zdechlakami (xd)
Zapomnij o przyjaciołach

Uwolnij mnie
Uwolnij mnie
Tendencje do ciemnienia (w oczach)
Zapomnij o przyszłości
2010-02-02T22:48:05+01:00
Nie chcę go dziś w nocy
Nie chcę być okrutna
Nie chcę zaprzeczyć
Zawodzić to moja ulubiona czynność

Zabierz mnie do baru
Upij do nieprzytomności
Gnębij do rozstania
Pożycz kogoś innego by nim być

To nie jest takie denerwujące
Jak denerwujący jest
Twój ostry język

Pokalecz moje usta
Ale nie sprawiaj że zedrę z siebie ubranie
Jesteś w to za dobry
Jesteś w to za dobry

Uwolnij mnie
Uwolnij mnie
Butelki pod zdechlakami (xd)
Zapomnij o przyjaciołach

Uwolnij mnie
Uwolnij mnie
Tendencje do ciemnienia (w oczach)
Zapomnij o przyszłości

Znowu w barze
Upita do nieprzytomności
Już po innym rozstaniu
Zapomnij kim byłeś

To nie jest takie denerwujące
Jak denerwujący jest
Twój ostry język

Uwolnij mnie
Uwolnij mnie
Butelki pod zdechlakami (xd)
Zapomnij o przyjaciołach

Uwolnij mnie
Uwolnij mnie
Tendencje do ciemnienia (w oczach)
Zapomnij o przyszłości

Ładne rzeczy ooh
Wszystko oooh
Ładne rzeczy

Pokalecz moje usta
Nie sprawiaj że zedrę z siebie ubranie
Jesteś w to za dobry
Jesteś w to za dobry

Uwolnij mnie
Uwolnij mnie
Butelki pod zdechlakami (xd)
Zapomnij o przyjaciołach

Uwolnij mnie
Uwolnij mnie
Tendencje do ciemnienia (w oczach)
Zapomnij o przyszłości

Źródło:http://www.tekstowo.pl/piosenka,dj_tiesto_feat__c_c__sheffield,escape_me.html