Odpowiedzi

2010-02-02T23:02:06+01:00
1cm na mapie to 250 000 cm w terenie
19*250 000=4750000
19 cm na mapie to w terenie:

4750000cm
47500m
47,5 km
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T23:02:18+01:00
1 :250 000
1cm - 250 000cm
1cm - 2 500m
1cm -2,5 km
19*2,5=47,5
;)
2010-02-02T23:02:31+01:00
1:250 000
1cm na mapie to 2,5km w rzeczywistości
19 * 2,5 km= 47,5
Odp : Długość tej trasy w rzeczywistości wynosi 47,5 km