Hm. Mam napisać pracę na temat: pozytywne i negatywne strony rozwoju internetu.
I właśnie...ma ktoś jakiś pomysł na ten temat. Pracę napiszę sama...ale jak na razie na tak duże wypracowanie mam mało przykładów. Może ktoś ma KILKA(!)?

3

Odpowiedzi

2010-02-02T23:22:38+01:00
Pozytywne strony- szybka praca, mniej straconego czasu, wygoda
Negatywne strony- problemy zdrowotne (np. wzrokowe, złe krążenie krwi), uzależnienie, brak bezpieczeństwa w internecie


pozdrawiam :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T23:23:53+01:00
+pozytywy:
+wyszukiwarki - google, yahoo itp.
+strony informacyjne - interia, onet, tvn24
+ kontaktowe e-mail, gg, skype
+pomocnicze/naukowe zadane.pl, turotiale do programów itp.
-negatywne:
-phirsing - czyli podszywanie się pod strony banków itp. i wyłudzanie od ludzi -pieniędzy, numer kont bankowych i numer kart kredytowych
-uzależnienia do gier, stron internetowych
- oczy, oczy, oczy mi często łzawią przez kompa rano, bo komputer to moja "dobranocka" :D
2010-02-02T23:25:42+01:00
Dobre:
Dużo przydatnych informacji
Umilanie czasu
Umozliwianie kontaktu na odlekłość
Rozwijanie wiedzy ze własnym zakresie
Negatywne:
Uzależnienia
Hakerzy
nieocenzurowane strony, na ktore mają dostęp dzieci
zbyt dużo straconego czasu przed komputerem