Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T23:26:41+01:00
W ciągu 48 min jedna osoba zjada
48/6=8 kanapek
80/8 = 10

80 kanapek w ciagu 48 min zje 10 osób
2010-02-02T23:32:19+01:00
6 kanapek- 6 min. (6 osób)
80 kanapek- 48 min. (? osób)

48min:6min.=8
80:8=10
Odp: 80 kanapek w 48 minut zje 10 osób.

pozdrawiam :)
2010-02-02T23:51:48+01:00
6 kanapek-6minut-6osób
80kanapek-48minut-x osób
48min:6min=8 razy dłużej
80 kanapek:8=10
odp.w 48 minut 80 kanapek zje 10 osób