Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T23:39:56+01:00
Są to buty aktorów greckich (starożytnośc) "na obcasie". Na nich odgrywali swoją rolę
21 4 21
2010-02-02T23:41:17+01:00
Koturny - buty na bardzo wysokich obcasach. Używane były m.in. w starożytnym teatrze greckim. Ich podeszwy robiono z kilku warstw twardej wyprawionej skóry. Aktorzy w teatrze greckim wkładali je aby ich można było lepiej widzieć z daleka.
43 4 43
2010-02-02T23:44:09+01:00
Koturny są to buty na bardzo wysokim obcasie (tzw. koturnie).
Aktorzy w teatrze w starożytnej Grecji ubierali je, aby było ich lepiej widać.
17 4 17