Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T23:56:32+01:00
Moim ulubionym zespołem jest (wybierz sobie jakiś zespół),który bardzo przypadł mi do gustu.Ich teksty bardzo szybko i bez problemu wpadają do ucha młodego człowieka i nie wypadają drugim.Wokalista zespołu ma anielski głos,który jest marzeniem każdego człowieka pragnącego kariery muzycznej.Koncerty zespołu zawsze wypadają świetnie,bez żadnych zbędnych wpadek.Optymizm dodaje im dużo światła do pisania kolejnych utworów,na które czeka mnóstwo młodych osób.
2010-02-03T00:17:36+01:00
1moja l.ju.bima.ja. gruppa eto Black Eyed Peas 2 Ja oczien<znak miekki> l.ju.bl.ju ich p.ie.s.ie.nki, osow.ie.nno ,,meet me halfway,,3 . Eto popul.ia.rna.ja p.ie.s.n<znak miekki> w polszie i w mir.ie. | 4 Ja byla uze na ich konc.ie.rt.ie 5 Eto oczien<znak miekki> int.ie.r.ie.snaja gruppa i potomu ja r.ie.kom.ie.ndu.ju wam ich piesni.

moj ulubiony zepol to Black Eyed Peas . bardzo lubie ich piosenki,szcegolnie met me halfway. to popularna iosenka w polsce ina swiecie. bylam juz na ich koncercie. to bardzo intresujacy zespol i dlatego polecam wam ich utwory

pozdrawiam ; )