Ciekawe kto to rozwiąże :D
Myśliwy chcę zapolowac na niedźwiedzia, w takim razie wybrał się na polowanie. Po paru minutach widzi niedźwiedzia. Patrzy pzez celownik w snajperce i miś jest w odległosci 1km. Idzie 200m na wschód i patrz miś znowu jest 1km od niego (na celowniku). Postanowił pójśc 450m na wschód i patrzy znowu niedźwiedz jest w odległości 1km. Jakiego koloru jest niedźwiedź, jeżeli celownik snajperski, ani kompas nie jest uszkodzony ??

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T00:01:27+01:00
Zdaje mnie się, że białego, ponewaz akcja rozgrywa się chyba na którymś biegunie kuli ziemskiej. A tam na środku "górnej części Ziemi" przechodząc te np. 200m możemy zatoczyc koło, czyli okrążyc kulę ziemską :)
2010-02-03T00:02:31+01:00
Miś jest koloru białego; to niedźwiedź polarny ;)
2010-02-03T00:04:08+01:00