Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T20:01:13+02:00
Pantofelek, ameba, euglena, okrzemki
3 3 3
2009-10-06T20:24:07+02:00
1)pantofelek
2)zarodziec(jednokomórkowy, pasożytniczy pierwotniak)
3)okrzemka
4)euglena(glon)
5)świdrowiec(pasożyt z królestwa pierwotniaków)
6)ameba(posiada jedną komórkę ale jednocześnie posiada też cechy org. wielokomórkowych(wiele jąder komórkowych))
2 3 2
2009-10-06T21:43:23+02:00
1.pantofelek
2.zarodziec
3.okrzemka
4.euglena
5.morszczyn
6.świdrowiec
7.ameba
3 3 3