Odpowiedzi

2010-02-03T09:04:01+01:00
Ze skali miarowe wystarczy odją zrera i obliczyć i samo wyjdzie>
2010-02-03T09:32:36+01:00
Odejmij zera ze skali miarowej.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T11:57:10+01:00
Po pierwsze mianową -_-
nie podałaś żadnych liczb więc rozumiem że mogę podać przykładowe
jak masz np. skalę 1:1000000000
to zn., że 1cm na mapie odpowiada 1000000000cm w terenie
1cm-1000000000cm /100
1cm-10000000m /1000
1cm-10000km
o to ci chodziło? ;)